Kinderboek over autisme: Gewoon een beetje anders dan de rest

Het is inmiddels even geleden dat ik hier wat heb gepost. Dat betekent echter niet dat ik heb stilgezeten! Eind januari kwam mijn boek Gewoon een beetje anders dan de rest uit, een kinderboek over autisme.


Het is - net zoals mijn vorige boek Vic heeft een tic - een 'samenleesboek' dat een kind samen met een volwassene uitnodigt om samen aan de slag te gaan. Wil je meer weten? Klik dan HIER.

Vorige week verscheen er in Gazet van Antwerpen en Het Nieuwsblad een interview naar aanleiding van het boek:


Daarbij wil ik graag nog even vermelden dat het uiteraard niet zo is dat de meeste mensen met autisme hoogbegaafd zijn. Laten we dat zinnetje maar even journalistieke vrijheid of iets dergelijks noemen. Een beetje jammer wel natuurlijk, aangezien het net gaat over misverstanden de wereld uit helpen. Nu ja...

Inmiddels werk ik volop aan een boek voor ouders van pubers met autisme. Mijn oudste (de zoon met gebruiksaanwijzing) wordt binnenkort 14... Ik kan er dus stilaan over meespreken!

De boekvoorstelling van Gewoon een beetje anders dan de rest vindt plaats op zaterdag 21 maart om 18 uur in Standaard Boekhandel Mortsel. Iedereen is van harte welkom!

Reacties

  1. Zag hem voorbij komen bij bol.com. Binnenkort eens bestellen. Bedankt voor de info!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Laat me gerust nog iets weten als je het boek hebt gelezen. Ik ben altijd benieuwd naar reacties! ;)

      Verwijderen

Een reactie posten

Populaire posts