'Flink zo!' - ons online beloningssysteem staat online! (en ja, jij kan het nu ook gebruiken!)



Een tijdje geleden schreef ik er hier al iets over: ik had een leuk beloningssysteem voor onze kinderen bedacht en mijn man wou dat graag in een computerprogramma gieten. Al gauw ontstond het idee om er een website van te maken waar iedereen gebruik van kan maken. Ondertussen werd er hard gewerkt achter de schermen en nu is het eindelijk zo ver...

Ik presenteer jullie bij deze met trots: 'Flink zo!': een online beloningssysteem dat je op elke computer, tablet of smartphone kunt gebruiken om je kinderen op een doeltreffende manier te belonen. Bovendien is het helemaal gratis!

Mijn man en ik hebben er samen hard aan gewerkt, maar schoonheidsfoutjes zijn zeker niet uit te sluiten... Elke opmerking is uiterst welkom.

Hier vind je de website: http://flinkzo.azurewebsites.net/
Hier vind je de Facebook-pagina: http://www.facebook.com/flinkzo

Momenteel loopt er op de Facebook-pagina een leuke weggeefactie trouwens. Ga zeker eens een kijkje nemen!

Reacties

Populaire posts