Op de Boekenbeurs in Antwerpen

Vandaag stond ik op de Boekenbeurs in Antwerp Expo. Met een gezonde portie zenuwen trok ik er naartoe en het werd vast en zeker een fijne ervaring!

Eerst nam ik deel aan een aangenaam gesprek op het auteurspodium samen met Lea Witvrouwen, Stef Renodeyn en Peter Vermeulen. Het gesprek werd geleid door Annelies Rutten. De zaal zat helemaal vol en het publiek luisterde aandachtig... Wat wil je nog meer? ;)


Daarna mocht ik aan de stand van mijn uitgeverij twee uur lang mijn boek gaan signeren. Ook dat bleek erg tof om te doen. Leuke babbels met geïnteresseerden, een toffe buurvrouw (collega-auteur), lekkere cava en chips... De tijd vloog zo om!



Reacties

  1. Mijn vriendin en ik waren vandaag voor ons jaarlijks dagje boekenbeurs in Antwerpen. En we waren ook in de groene zaal(vanop de allerlaatste rij). We vonden dat je het erg goed hebt gedaan, een eerlijke indruk van je eigen ervaringen hebt gegeven. Vast niet zo gemakkelijk voor zo'n grote zaal. Maar iedereen was goed aan het luisteren. Op de rijen voor me zag ik moeders en grootmoeders instemmend knikken, ook naar hun zoon die bij hen zat. Hopelijk lezen veel mensen je boek.


    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt voor je reactie! :) Ik vond het best wel spannend om voor zo'n grote zaal te zitten. Het was immers de eerste keer dat ik zoiets deed, maar ik ben blij dat het goed verlopen is. Ik vond het zelf een aangenaam gesprek met interessante gespreksgenoten!

      Verwijderen

Een reactie posten

Populaire posts