Dé kaft van mijn boek!

Tadaaa, bij deze onthul ik met veel trots de definitieve kaft van mijn boek!


Het idee van de foto komt van mezelf. Mijn man blies geduldig alle ballonnen op; mijn zoon wist zijn zenuwen te beheersen onder de gigantische stapel en fotograaf (en tevens neef van mijn echtgenoot) Jelle Aarts hielp me aan een knappe foto. Tenslotte zette de uitgeverij ontwerper Jan Hendrickx aan het werk om er uiteindelijk deze mooie kaft van te maken. En o ja, ik ben natuurlijk heel erg trots!

Vandaag viel de zomerbrochure van de uitgeverij in mijn bus en daarin worden er maar liefst twéé pagina's gewijd aan mijn boek... De brochure werd gedrukt op 3000 exemplaren (wauw).


Morgen wordt het boek (samen met enkele andere nieuwe boeken) aan de pers voorgesteld... Spannend! Jammer genoeg kan ik er zelf niet bijzijn.

Verder staat er nu ook een pagina over mijn boek op de website van de uitgeverij: http://www.houtekiet.com/boeken/p/detail/zoon-met-een-gebruiksaanwijzing

En ik sta natuurlijk ook bij de auteurs vermeld: http://www.houtekiet.com/auteurs/p/detail/linden-eva-van-der

Het boek zelf zal waarschijnlijk tegen september in de winkel liggen. Nog even geduld dus...

Momenteel voelt dit alles nog wat surreëel aan, maar ik vind het natuurlijk superleuk én spannend!

Reacties

  1. Ik ken je niet, maar ik wens je alle succes toe !!!
    Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik hoop dat je blijft schrijven en er ooit een vervolg komt met lagereschoolkind met autisme en eventueel in het middelbaar! Zelf vind ik het heel moeilijk om uit te leggen aan derde wat autisme eigenlijk is.Het is en blijft een onzichtbare handicap. Het zit hem in de kleine dingen, hier in je kortverhalen leg je echt de vinger er op en ik hoop dan dat alle leerkrachten/mensen hem gaan lezen en het ertoe zal bijdragen tot meer begrip en dat er gepast gereageerd zal worden op kinderen als de onze.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt, heel fijn om te lezen. Het is inderdaad zo dat het erg moeilijk uit te leggen is aan derden. Dat is ook een van de redenen waarom ik mijn boek heb geschreven, en dan nog krijg ik het gevoel dat ik het niet vollédig kan uitleggen. Er dag in dag uit mee leven is toch nog altijd anders natuurlijk.
      Ik hoop in ieder geval ook dat het boek kan bijdragen tot meer begrip.

      Verwijderen

Een reactie posten

Populaire posts