Welkom!

Begin dit jaar kreeg mijn oudste zoon (toen 4, nu 5 jaar) de diagnose 'autisme'.  In de maanden daarop volgend ben ik veel beginnen lezen én schrijven en eind augustus bracht ik - toch wel met enige trots - mijn eigen boek uit over mijn bijzondere kind.  'Zoon met een gebruiksaanwijzing' kon bij vrienden en familie op heel wat belangstelling rekenen en beetje bij beetje bereikte ik ook geïnteresseerden die ik níét persoonlijk kende.  Ik stuurde mijn boek op goed geluk op naar een uitgeverij en wachtte geduldig af.  Enkele weken later lieten ze me weten dat ze het een interessant boek vonden maar er bleek geen plaats meer voor zoiets te zijn in hun fonds.  Nog maar eens proberen, dacht ik... Je weet maar nooit.  En tot mijn grote vreugde kreeg ik vorige maand bericht dat een uitgeverij met me in zee wilde gaan.  Een échte uitgeverij, en dan nog geen kleintje!
Inderdaad, 2011 is hier zeker niet onopgemerkt voorbijgegaan!

Wat is dat spannend allemaal... Tegen begin januari dien ik hier en daar nog wat te veranderen en vragen ze me om enkele stukjes bij te schrijven.  Nog wat meer materiaal over de interactie met kleine broer?  Geen probleem, anekdotes genoeg!

Mijn boek zal uitkomen, écht uitkomen en in elke boekenwinkel te vinden zijn... Wauw, ik kan het haast niet geloven!  Er breken absoluut spannende tijden aan en via deze blog wil ik mijn 'uitgeef-avonturen' graag met jullie delen.  Ook nieuwe anekdotes over zoonlief zullen zeker niet ontbreken.

Een zeer hartelijk WELKOM!  Veel leesplezier en tot binnenkort!

P.S.: neem zeker al eens een kijkje op de tabbladen van deze blog.  Je vindt er enkele fijne anekdotes uit het boek en ook de aanraders zijn zeker een bezoekje waard!

Reacties

Populaire posts