Een eerste échte recensie!

Toen ik vandaag mijn brievenbus opende wachtte me een hele leuke verrassing: het december-nummer van het maandblad van de NVA (Nederlandse Vereniging voor Autisme) mét een recensie van mijn boek erin!  Ik had hen enkele maanden geleden een e-mailtje gestuurd over mijn boek, waarop ze toen vrij snel gereageerd hebben door me een recensie-exemplaar te vragen.  Ze vertelden me er wel bij dat het niet zeker was of de recensie daadwerkelijk zou verschijnen in hun maandblad, maar dat ik zeker een 'bewijs-exemplaar' van het tijdschrift zou ontvangen bij een eventuele publicatie. 
In een oplage van maar liefst 15.000 exemplaren werd het maandblad verspreid en dit artikeltje over mijn boek stond er deze maand in:


Mijn allereerste recensie.
Van een fijn kerstcadeautje gesproken! :)

Reacties

Een reactie posten

Populaire posts